wtorek, 14 października 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-BeBeauty, Prokudent, Body Club

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was zakupy między innymi z... Biedronki :)
Nie skusiłam się na organizatory na biżuterię i kosmetyki, o których wiele z Was pisze, ale kupiłam dwie rzeczy, z których jednej jestem bardzo ciekawa.


Zacznę od zakupów z Biedronki. Pierwszą rzeczą, na którą się skusiłam jest lakier do paznokci z BeBeauty w kolorze fioletowym. Jak dla mnie idealny kolor na jesień, która nieuchronnie nadchodzi. Nie znam tej firmy i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. Za jakiś czas możecie spodziewać się postu z paznokciami pomalowanymi tym lakierem :)
Biedronka, 4,49 zł

Kolejną rzeczą, również z Biedronki jest coś co wydaje się niezwykle ciekawe. Są to musujące tabletki do dłoni bogate w naturalne olejki roślinne firmy Body Club. Producent obiecuje zmiękczenie i uelasycznienie naskórka, intensywne nawilżenie i regenerację płytki paznokcia. Co prawda olejki roślinne znajdują się w składnie za parfum, więc nie ma ich zbyt dużo, ale za to doszukałam się mocznika, który dobrze nawilża. Myślę, że będzie to ciekawy produkt do testowania na chłodniejsze dni, kiedy nasze dłonie są spierzchnięte i suche.
Biedronka, 3,99 zł

Ostatni zakup poczyniłam w Rossmanie. Jest to nić dentystyczna firmy Prokudent. Nie używam takich produktów codziennie, jednak raz na jakiś czas lubię porządnie oczyścić jamę ustną łącznie z przestrzeniami międzyzębowymi.
Rossman, 1,99 zł

Co sądzicie o moich dzisiejszych zakupach? Używałyście kiedyś takich lub podobnych tabletek musujących? Co ostatnio ciekawego kupiłyście? :)

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga, subskrybowania kanału na YouTube i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Fajne i przydatne zakupy ;)) . Nie wiem, dlaczego ja u siebie w Biedronce nie zauważyłam tych tabletek musujących :( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je w jednej z mniejszych Biedronek, więc jeśli masz w pobliżu jakąś większą, to tam może znajdziesz :)

      Usuń
  2. Takie musujące tabletki mnie zaciekawiły, wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, napiszę post na blogu jak działają, jak je wypróbuję :)

      Usuń
  3. czytałam że fajnie działają te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią kupię w przyszłości nić dentystyczną :) aktualnie używam Jordana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to błaha rzecz, a konieczna do codziennej pielęgnacji i higieny :)

      Usuń
  5. Oooo jak spotkam jeszcze tabletki w swojej Biedronce to kupię zapasowe do stóp bo są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba biorę się za testowanie tych, jak tyle osób je chwali :) A tych do stóp u mnie nie było :(

      Usuń
  6. Te tabletki musujące chciałam kupić, ale ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam an recenzję, która za jakiś czas pojawi się na blogu :) Może ona Cię zachęci :)

      Usuń
  7. Ja kupiłam tabletki musujące do stóp :) Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja byłam to już się chyba skończyły :( Miłego testowania! :)

      Usuń
  8. Te tabletki też miałam kiedyś kupić, ale jednak się rozmyśliłam. Może jeszcze dziś wybiorę się za to w poszukiwaniu organizera, bo jeden mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mojej Biedronce widziałam tylko dwa, ale jakoś mnie nie przekonały :(

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad tymi tabletkami ale ostatecznie ich nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na recenzję, która się wkrótce pojawi :) Może zachęci Cię do kupna :)

      Usuń
  10. chciaabym zobaczyc jak sie lakier napazurkachzaprezentukje wyglada na ciekawy :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa ta kąpiel dla dłoni!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ten lakier ma bardzo ładny kolor :) ja ostatnio zakupiłam książkę i świeczkę :)

    http://malleadines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier będzie można zobaczyć w poście, mam nadzieję, że na paznokciach będzie równie śliczny co w buteleczce :)

      Usuń
  13. Chciałam nabyć te tabletki musujące, ale do stóp. U mnie zostały tylko do dłoni ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tak samo, nie widziałam nigdzie tych do stóp :(

      Usuń
  14. Ja też mam zawsze przy sobie nici dentystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*