poniedziałek, 3 listopada 2014

POZYTYW-BB korektor kryjąco-rozświetlający 8w1, La Luxe Paris

Witam Was!

Całkiem niedawno skusiłam się na zakup korektora pod oczy z oferty kosmetycznej Biedronki. Nie sądziłam jednak, że choć trochę mnie zachwyci, a jednak jestem z niego naprawdę zadowolona.

Korektor kosztował 11,99 zł (tutaj możecie przejrzeć całą ofertę kosmetyczną Biedronki). Opakowanie jest stonowane, znajdujemy na nim 8 efektów, które powinniśmy uzyskać przy stosowaniu kosmetyku. Jest on dobry także do skóry wrażliwej, nie powinien podrażniać ani wysuszać. Z pudełka wyciągamy 7 ml buteleczkę z korektorem. Nie jestem pewna, ale chyba jest tylko jeden odcień (mimo to wpasował się on idealnie w kolor mojej cery). Po odkręceniu buteleczki widzimy szczoteczkę do aplikacji produktu. Jego konsystencja jest typowa, rozsmarowuje się go bardzo łatwo.









Producent mówi:
"Doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w kwas hialuronowy i roślinne komórki macierzyste intensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem. Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami niwelując skutki stresu. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna."


Wiadomo, kiedy widzimy na opakowaniu napis: "8w1" to nie ma szans żeby faktycznie było widziane aż 8 oznak poprawy. Jednak większość z nich na prawdę się sprawdza.
Ostatnimi czasy mało sypiam i rano wyglądam naprawdę tragicznie. Kiedy użyję tego korektora dobrze rozświetla spojrzenie i ukrywa cienie pod oczami. Już to sprawia, że lepiej wyglądamy po kilku godzinach snu. Nie jestem pewna, czy faktycznie nawilża mocno ale na pewno nie wysusza delikatnej skóry, za to także plus. Skóra wygląda promiennie i jest rozświetlona. Jednak nie do końca radzi sobie ze zmarszczkami mimicznymi pod oczami, te głębsze niestety są widoczne a nawet lekko podkreślone przez korektor, ponieważ wchodzi on w te załamania. Jednak mimo to po lekkim przetarciu skóry pod oczami i usunięciu nadmiaru korektora ze zmarszczek mimicznych wszystko wygląda super.


Podsumowując:
PLUSY:
-cena
-dostępność
-redukcja cieni
-rozświetlenie
-nie wysusza
MINUSY:
-lekkie podkreślanie zmarszczek mimicznych

Wychodzi na to, że na 8 obietnic producenta co najmniej 4 są spełnione :)
Dlatego polecam Wam udanie się do Biedronki po ten produkt lub inne równie ciekawe :)


Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga, subskrybowania kanału na YouTube i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Jak podkreśla nawet lekko zmarszczki toi niestety nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze zmarszczek nie mam, więc może by się nadał ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o lekkie mimiczne zmarszczki pod oczami :)

      Usuń
  3. noo,fajny ładny kolorek,może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, muszę sobie kupić jakiś nowy korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam duzo korektorow więc nawet nie paczę czy jest u mnie w biedronce : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wykorzystam to co mam, to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go użyłam żeby zakryć dodatkowo niedoskonałości na brodzie i tu uczulenie chyba takie czerwone i tak piecze a pod oczami nic. Idealnie pod oczami ale nigdzie indziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie indziej nie próbowałam, dzięki za ostrzeżenie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*