wtorek, 2 grudnia 2014

ROZDANIE!

Witajcie moje kochane!

Dzisiaj w końcu mam dla Was długo obiecywane przeze mnie rozdanie.
Starałam się żeby znalazły się w nim produkty zarówno do włosów, ciała jak i twarzy i myślę, że każdy znajdzie dla siebie coś interesującego :)


W skład zestawu wchodzi:
-peeling do ciała tutti frutti
-krem BIO aloesowy nieperfumowany, Ziaja
-Certified organic firming green tea body cream, Love me green
-Olejki orientalne, nawilżenie włosów, Marion
-próbka podkładu Lasting Finish, Rimmel

Co należy zrobić aby wziąć udział w rozdaniu?
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubić moją stronę na facebooku 

Dodatkowo można zwiększyć szansę poprzez:
-subskrybowanie mojego kanału na YouTube (+1 los)
-obserwowanie mojego instagrama (+1 los)
-dodanie informacji o rozdaniu na swoim blogu/facebooku (+1 los)

Wzór zgłoszenia w komentarzu:
"Obserwuję jako: ..........
Lubię na fb jako: ..........
Subskrybuję na YouTube: TAK/NIE (jeśli tak to podać nick)
Obserwuję na instagramie: TAK/NIE (jeśli tak to podać nick)
Dodałam informację o rozdaniu: TAK/NIE (jeśli tak to podać link)"

Regulamin:
  1. Rozdanie trwa do 9.01.2015 do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  2. Wynik ogłoszony zostanie 12.01 w poście na blogu.
  3. Losowanie odbędzie się przy min. 20 zgłoszeniach.
  4. Zgłoszenia przyjmowane są w formie komentarzy pod postem.
  5. W rozdaniu można wziąć udział tylko jeden raz.
  6. Spośród wszystkich zgłoszeń wylosowana zostanie jedna osoba, która otrzyma nagrodę.
  7. Zwycięzca jest zobowiązany do kontaktu e-mailowego pod adresem: crazycosmeticsworld@gmail.com w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników.
  8. Jeśli Zwycięzca nie zgłosi się po odbiór nagrody w terminie podanym przy ogłoszeniu wyników, nastąpi kolejne losowanie.
  9. Nagroda zostanie wysłana przez właścicielkę bloga . Zwycięzca nie pokrywa żadnych kosztów

POWODZENIA! <3

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga, subskrybowania kanału na YouTube i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

113 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Julia M
    Lubię na fb jako:Julia M
    Subskrybuję na YouTube:Nie
    Obserwuję na instagramie:Nie
    Dodałam informację o rozdaniu:Nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Lubię na fb jako: Agnieszka Winciorek
    Subskrybuję na YouTube: TAK Agnieszka Winciorek
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: Baner TAK liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Obserwuję jako: madzia
    Lubię na fb jako: Magda Jezierska
    Subskrybuję na YouTube: TAK Magdalena Jezierska
    Obserwuję na instagramie: TAK madziami93
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. "Obserwuję jako: DziwnaJa
    Lubię na fb jako: Basia Szotowska
    Subskrybuję na YouTube: nie
    Obserwuję na instagramie: nie
    Dodałam informację o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Milena M
    Lubię na fb jako: Milena Mn
    reszta nie

    OdpowiedzUsuń
  6. "Obserwuję jako: Moon.
    Lubię na fb jako: Justyna Król
    Subskrybuję na YouTube: TAK ForYouMoonlight

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję: KittyAilla
    Lubię na FB: Daria Stępnik
    Subskrybuję na YT: Tak RosieTheWorld
    Informacja na blogu: Tak http://rozenhime-kittyailla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: ma ra
    Lubię na fb jako: Ma Ra
    Subskrybuję na YouTube: TAK, ma ra
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: rudy włos
    Lubię na fb jako:Kasia s
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: TAK rudy_wlos
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako:aaangelllaaa 94
    Lubię na fb jako:angelika reczek
    Subskrybuję na YouTube: TAK aaangelllaaa 94
    Obserwuję na instagramie: nie
    Dodałam informację o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. "Obserwuję jako: Iga A
    Lubię na fb jako: Iga Ara
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: TAK souril
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Teresa Mk
    Lubię na fb jako: Teresa Mk
    Subskrybuję na YouTube: TAK Teresa Mk
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1500327480255646&id=100008352240094&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  13. "Obserwuję jako: Kasia
    Lubię na fb jako: Katarzyna Majdan
    Subskrybuję na YouTube: TAK / Pelasia Buczak
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK / baner / modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Frugola
    Lubię na fb jako: Kinga M
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Klaudia Wach
    Lubię na fb jako: Klaudia Wach
    Subskrybuję na YouTube: TAK, Klaudia Wach
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Striped Dot
    Lubię na fb jako: Justyna Tajne
    Subskrybuję na YouTube: Nie
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1519477971658096&id=100007877223775

    OdpowiedzUsuń
  17. "Obserwuję jako: Yume Mi
    Lubię na fb jako: Anna Sobolewska
    Subskrybuję na YouTube: TAK Yume Mi
    Obserwuję na instagramie: TAK anna_kropka
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. "Obserwuję jako: ann bee
    Lubię na fb jako: Anna Szmid
    Subskrybuję na YouTube: nie
    Obserwuję na instagramie: nie
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/398755050290277

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: ..........Naughty Girl
    Lubię na fb jako: .......... Naughty Girl
    Subskrybuję na YouTube: TAK/ chanelka0106
    Obserwuję na instagramie: TAK/ giovannajoanna
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK/ http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię na fb jako:Zdzisława Imianowska
    Subskrybuję na YouTube: TAK Zdzisława Imianowska
    Obserwuję na instagramie:NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/746731972079652?pnref=story
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Liwaj1
    Lubię na fb jako: Hanna Ch-a
    Subskrybuję na YouTube: TAK liwaj1
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/hanna.cha.73/posts/1506493142949740?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  22. "Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Lubię na fb jako: .kosmetycznapasja
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: TAK kosmetyczna_pasja
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Princess Pauliniet
    Lubię na fb jako: Princess Pauliniet
    Subskrybuję na YouTube: TAK, Princess Pauliniet
    Obserwuję na instagramie: TAK, paulinietka
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, https://www.facebook.com/princess.pauliniet.3/posts/1385938638368243?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: L Pink
    Lubię na fb jako: World Pink Lipstick
    Subskrybuję na YouTube: TAK L Pink
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner worldpinklipstick.blogspot.com oraz na FB www.facebook.com/worldpinklipstick/posts/361929307313205

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na moje rozdanie http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/12/szminkowe-rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Allecto
    Lubię na fb jako: Maria Anna Drwęcka
    Subskrybuję na YouTube: TAK Mary Drwęcka
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Lubię na fb jako: Karolina Rogala
    Subskrybuję na YouTube: TAK, karolina.rogala albo nieidelniezidealnizowana (nie wiem które się wyświetla)
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK,
    Baner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Facebook: https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/377377059092297

    OdpowiedzUsuń
  28. "Obserwuję jako: Daaisy K
    Lubię na fb jako: Kasia Bo.....
    Subskrybuję na YouTube: TAK Daaisy K
    Obserwuję na instagramie: TAK daaisy.k
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://daaisyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Rincewind99
    Lubię na fb jako: Agnieszka K
    Subskrybuję na YouTube: TAK Rincewind Kopalnia Różności
    Obserwuję na instagramie: nie
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/rincewind99/posts/418547918296902

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Edyta H.
    Lubię na fb jako: Edyta Hendzel
    Subskrybuję na YouTube: TAK Edyta H. (Hendzel)
    Obserwuję na instagramie: TAK tarxjant
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. "Obserwuję jako: Katarzyna Wierzba
    Lubię na fb jako: Kasia Wierzba
    Subskrybuję na YouTube: TAK Katarzyna Wierzba
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/874338695951419

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Emilia Kaczmarska
    Lubię na fb jako:Emilia Kaczmarska
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Emilia Kaczmarska
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Karolina Kozdrowiecka
    Lubię na fb jako: Karolina Kozdrowiecka
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Karolina Kozdrowiecka
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: nr147
    Lubię na fb jako: Natalia Rzepka
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Agata Wasiak-Bartczak
    Lubię na FB jako: Marta Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako : Zuza Kukulska
    Lubię na fb jako : Zuzaa Kukulska
    Subskrybuję na YouTubie : TAK jako : Zuza Kukulska
    Obserwuję na instagramie : TAK jako : suzan_there
    Dodałam informację o rozdaniu : TAK : baner na blogu : zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Serenitka B
    Lubię na fb jako: Monika Bochman
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Mistique1621
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: KarolajnBy
    Lubie na fb jako: Karolina Bernatowicz
    Subskrybuje: nie
    Obserwuje na instagramie jako: Karolajn_by
    Dodalam informacje o rozdaniu : nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: frau
    Lubię na fb jako: Anna Karolina Niemiec
    Subskrybuję na YouTube: TAK Ania Niemiec
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK banner http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. "Obserwuję jako: Snowflake
    Lubię na fb jako: Natalka Kordzi
    Subskrybuję na YouTube: TAK Muffinqa
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://little--snowflake.blogspot.com/p/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Kosmetyczna Obsesja
    Lubię na fb jako: Kosmetyczna Obsesja
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK - https://www.facebook.com/kosmetycznaobsesja.blog/posts/760398990696378

    OdpowiedzUsuń
  42. "Obserwuję jako: Benia besia
    Lubię na fb jako: Bernadeta Bomba
    Subskrybuję na YouTube: TAK Benia besia
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/832951983432296?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Reanimacja Blondynki
    Lubię na fb jako: Reanimacja Blondynju
    Subskrybuję na YouTube: -
    Obserwuję na instagramie: Reanimacja_Blondynki
    Dodałam informację o rozdaniu: -

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Kinga eMem
    Lubię na fb jako: Kinga Markiewicz
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Kinga eMem
    Obserwuję na instagramie: TAK jako kinkaa17
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Matka Wariatka
    Lubię na fb jako: Agata Górska
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Matka Wariatka
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/337976586399676?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Renata Grocholska
    Lubię na fb jako: Renata Grocholska
    Subskrybuję na You Tube:-
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK
    https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/682039705246882?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: anioleek89
    Lubię na fb jako: Marta P.
    Subskrybuję na YouTube: TAK Marta P.
    Obserwuję na instagramie: TAK martusiaa89
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: diamonds
    Lubię na fb jako: Lidia Krysiak
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK carpediem7070.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. "Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Lubię na fb jako: Sylvia Bomba
    Subskrybuję na YouTube: TAK Sylwia Bomba
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/341674876037854?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Róża Pyszka
    Lubię na fb jako: Róża Pyszka
    Subskrybuję na YouTube: TAK Róża Pyszka
    Obserwuję na instagramie: TAK rozapyszka
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/787555777985600?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Lubię na fb jako: Acne skin
    Subskrybuję na YouTube: TAK futrzak1694
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  52. "Obserwuję jako: Anais Roue
    Lubię na fb jako: Wiola R.
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1400270420267653&id=100008541258887&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  53. "Obserwuję jako: Kolorowe Kredki
    Lubię na fb jako: Karolina M.
    Subskrybuję na YouTube: TAK (Kolorowe Kredki)
    Obserwuję na instagramie: TAK/NIE (Charlize___)
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://swiatcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Julla Volleyball
    Lubię na fb jako: Julia Bożek
    Subskrybuję na YouTube: TAK (jullavolleyball)
    Obserwuję na instagramie: TAK (julla_volleyball)
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako:paul75i1
    Lubię na fb jako :Paulina Szczęsna
    reszta nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako:Ula Pięta
    Lubię na fb jako:Ula Pięta
    Subskrybuję na YouTube: TAK Ula Pięta
    Obserwuję na instagramie: TAK ulcia87
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/ula.pieta/posts/805894159476979?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: lizzie
    Lubię na fb jako: Elżbieta Świtulska
    Subskrybuję na YouTube: TAK - Elżbieta Świtulska
    Obserwuję na instagramie: TAK - lizzie33333
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/994820023879937?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Barbara Danielska
    Lubię na fb jako: Basia Żurek-Danielska
    Subskrybuję na YouTube: TAK,jako Barbara Danielska
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK,https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1525501347727102?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Pycia;3
    Lubię na fb jako: Patrycja Szela
    Subskrybuję na YouTube: TAK- Pycia;3
    Obserwuję na instagramie: TAK- pyciaa.a
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: oluśkaa
    Lubię na fb jako: Aleksandra Olesiuk
    Subskrybuję na YouTube: TAK oluśkaa
    Obserwuję na instagramie TAK oluskaains
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK ola-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Anna Zierold
    Lubię na fb jako: Anna Zierold
    Subskrybuję na YouTube: TAK Anna Zierold
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/824917824213976?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: Wiktoria Futak
    Libię na fb jako: Wiktoria Fiutak
    Subskrybuje kanał na YouTube: Nie
    Obserwuję na instagramie :Tak karmelkowa14
    Dodałam informację o rozdaniu :Nie

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuje blog jako : Oliwia Krakowczyk
    Lubie na fb jako : Olivia Olly Krakowczyk

    OdpowiedzUsuń
  64. "Obserwuję jako: beata janiak
    Lubię na fb jako: beata janiak
    Subskrybuję na YouTube: TAK - beata janiak
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK - na Fb link - https://www.facebook.com/beata.janiak/posts/766810870064237?pnref=story
    dodano również na gogle + - jako beata janiak

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako:Dominika po prostu
    Lubię na fb jako: Dominika Sacha
    Subskrybuję na YouTube: TAK- Dominika po prostu
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK- baner w pasku bocznym- http://this-is-m3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Sandra Siwek
    Lubię na fb jako: Sandra Siwek
    Subskrybuję na YouTube: TAK Sandra Siwek
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Pani Lecter
    Lubię na fb jako: Agata Nalborska
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Pani Lecter
    Obserwuję na instagramie: TAK jako pani_lecter
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK na blogu http://pani-lecter.blogspot.com/ prawy pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: Weronika A
    Lubię na fb jako: Weronika Adamczyk
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako eens - ame
    Obserwuję na instagramie: TAK jako weroo.a
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POPRAWKA !
      Kilka dni temu zmieniłam nazwę na Youtube więc mogę się wyświetlić jako eens - ame albo Weronika Adamczyk

      Usuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: Sabi S.
    Lubię na fb jako: Sabi Sabi
    Subskrybuję na YouTube: TAK Sabi S.
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Karolina Kołodziej
    Lubię na fb jako: Karolina Kołodziej
    Subskrybuję na YouTube: TAK Karolina Kołodziej
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=729706447105982&id=100001998991859&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuje jako: Paulinietkax3
    Lubię na FB jako: Oh Paulinietka
    Subskrybuję na YouTube: TAK Paulinietkax3
    Obserwuje na Instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1381064785529407&id=100008776961392&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: Bogusława Kołodziej
    Lubię na fb jako: Bogusława Kołodziej
    Subskrybuję na YouTube: TAK Bogusława Kołodziej
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=331758433682204&id=100005441494061&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: xlubiespacwszafie
    Lubię na fb jako: https://www.facebook.com/ilona.dudek.imagi
    Subskrybuję na YouTube: TAK - xlubiespacwszafie
    Obserwuję na instagramie: TAK - ximagi
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK - na asku, bo tam mam najwięcej oglądalności - http://ask.fm/imaginejszyn ; ))

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: Szczypta Magii
    Lubię na fb jako: Kinga Wlazło
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://ujrzecsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: Marysia Zam
    Lubię na fb jako: Maria Zam
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie:NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  77. "Obserwuję jako: koka.
    Lubię na fb jako: Aleksandra U
    Subskrybuję na YouTube: TAK Aleksandra Spojrzeniem
    Obserwuję na instagramie: TAK ukulelke
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://zycieczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Cora Linn
    Lubię na fb jako: Cora Linn
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=354097878128019&id=100005834297292

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako: Smileee :D
    Lubię na fb jako: Madziulaa Ef
    Subskrybuję na YouTube: TAK, jako Wieczna Optymistka
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, na blogu: http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako: Anemone
    Lubię na fb jako: Magda Iks
    Subskrybuję na YouTube: TAK, jako magdalena.laj@vp.pl
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, baner na blogu: http://kwiaty-wokol-nas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. "Obserwuję jako: Zuza
    Lubię na fb jako: Zuzanna Kasik
    Subskrybuję na YouTube: TAK Zuza Kasik
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
    Lubię na fb jako: Katarzyna Michałowicz
    Subskrybuję na YouTube: TAK/ Katarzyna Michałowicz
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK/ https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/898699336821403?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako:Ada Łozowska
    Lubię na fb jako:Ada Łozowska
    Subskrybuję na YouTube: TAK Ada Łozowska
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, https://www.facebook.com/ada.lozowska/posts/888096447891179?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  84. "Obserwuję jako: Kasia Figiel
    Lubię na fb jako: Kasia Figiel
    Subskrybuję na YouTube: TAK Kasia Figiel
    Obserwuję na instagramie: TAK _liveandletdie_
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE "

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako: Da sha
    Lubię na fb jako: Dagmara Wieruszewska
    Subskrybuję na YouTube: TAK ( Da sha )
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK (https://www.facebook.com/dashaaq/posts/700893280008937?pnref=story)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję jako: Polish Belieber
    Lubię na fb jako: Anita Lal
    Subskrybuję na YouTube: TAK (Polish Belieber)
    Obserwuję na instagramie: TAK (neverbenance)
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako: Paulina D
    Lubię na fb jako: Paulina Dwojakowska
    Subskrybuję na YouTube: tak jako Paulina D
    Obserwuję na instagramie: tak jako pauliska168
    Dodałam informację o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuj jako: white.stripes
    Lubię na fb jako: Joanna Gwizdalska
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako white.stripes
    Obserwuje na instagramie: TAK jako xwhite_stripesx
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  89. "Obserwuję jako: Joasiaczek
    Lubię na fb jako: Joanna Nowak
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Obserwuje jako: Natalia Byra
    Lubie na fb jako: Natalia Byra
    Subskrybuję na Youtube : TAK (Natalia Byra)
    Obserwuję na instagramie : TAK
    Dodałam informację o rozdaniu : NIE
    ( http://mealm.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuje jako: Natalia Byra
    Lubie na fb jako: Natalia Byra
    Subskrybuję na Youtube : TAK (Natalia Byra)
    Obserwuję na instagramie : TAK (byreczkaa)
    Dodałam informację o rozdaniu : NIE
    ( http://mealm.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Lubię na fb jako: Klub Kosmetyczny
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: TAK panikaskas
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://www.klubkosmetyczny.pl/ banerek w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  93. "Obserwuję jako: Dreamer
    Lubię na fb jako: Agnieszka Gromek
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: TAK jako Jozwowska
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  94. "Obserwuję jako: panna migotka
    Lubię na fb jako: Nie
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako panna migotka
    Obserwuję na instagramie: TAK jako skybluepp
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako: Patrycja Niewińska
    Lubię na fb jako: Patrycja Niewińska
    Subskrybuję na YouTube: TAK jako Patrycja Niewińska
    Obserwuję na instagramie: TAK jako lovepatkax
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję jako: swiaturody159
    Lubię na fb jako: Świat Urody
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://swiaturody159.blogspot.com

    Super nagrody! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. "Obserwuję jako: Kaś ka kasistarstyle
    Lubię na fb jako: Katarzyna Do..
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner http://kasistarstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Obserwuję jako: Obserwuję jako DorotaG (didi921)
    Lubię na fb jako : Dorota Gała
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu:NIE

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuję jako: sylwiaxd96
    Lubię na fb jako: Odsypki Kosmetyków
    Subskrybuję na YouTube: TAK xMyWorldxeS
    Obserwuję na instagramie: TAK sylwiaa.96
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://odsypki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. "Obserwuję jako: Ilona Pałka
    Lubię na fb jako: Ilona Pałka
    Subskrybuję na YouTube: TAK Haszczu2333
    Obserwuję na instagramie: TAK ilonapalka13
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/natalia.marczewska.37/posts/658442490948176

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję jako: By Emila
    Lubię na fb jako: Emila Babińska
    Subskrybuję na YouTube: TAK, EmiEmaila@gmail.com
    Obserwuję na instagramie: TAK, emiemaila
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję jako: OnlyOne
    Lubię na fb jako: Taka Madzia
    Subskrybuję na YouTube: TAK, jako myhorseandme16@gmail.com
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK, baner: http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję jako: Missisipi
    Lubię na fb jako: Mysia Mała
    Subskrybuję na YouTube: TAK, jako ania.maj15@gmail.com
    Obserwuję na instagramie: NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  104. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Lubię na fb jako: Magda N
    Subskrybuję na YouTube: NIE
    Obserwuję na instagramie: /NIE
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. "Obserwuję jako: Anna Tymińska
    Lubię na fb jako: Ania R
    Subskrybuję na YouTube: Tak - Anna Tymińska
    Obserwuję na instagramie: nie
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK http://kosmomodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. "Obserwuję jako: ........dobiezka..
    Lubię na fb jako: ..........Marta D.
    Subskrybuję na YouTube: TAK/dobiezka
    Obserwuję na instagramie: TAK/dobiezka
    Dodałam informację o rozdaniu: TAK/ https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/328752253983453?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako: becka007
    Lubię na fb jako: beata bednarek
    Subskrybuję na YouTube:Nie
    Obserwuję na instagramie tak strelitza
    Dodałam informację o rozdaniu:Nie

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię na fb jako: Dorota Wysocka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*