niedziela, 23 listopada 2014

KREDKI DO OCZU-kolekcja moich ulubieńców

Witajcie Dziewczyny!

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi kredkami, których używam do malowania oczu. Jest to mój sposób na błyskawiczny, aczkolwiek efektowny makijaż.


Pierwszą ulubioną kredką jest niebieska kredka w odcieniu Arctic Blue firmy Artistry. Z jednej strony znajduje się kredka, z drugiej zaś mała gąbeczka do jej rozcierania. Jest to kolor fajnie pobijający tęczówkę mojego oka. Trzyma się średnio długo, na imprezę się nie nada jednak na kilka godzin w szkole/pracy jak najbardziej :)

Kolejną kredką jest różowa kredka do ust z TCW The Colour Workshop. Ja nie używam jej do ust a na powiekę, bardzo lubię jej wyrazisty i żywy kolor. Za pomocą tej kredki i tuszu jesteśmy w stanie wypracować idealny i ciekawy makijaż. Jest bardzo trwała i dobrze trzyma się powieki.

Ostatnie dwa ulubieńce to kredki z Miss Sporty w kolorach: seledynowym, złotym i czarnym. Kredka seledynowa to odcień 040 Eucalyptus z serii Mini-me eye liner. Kredkę wykręcamy z opakowania co sprawia, że jest bardzo wydajna i łatwa w używaniu, nie trzeba jej strugać. Jest bardzo trwała i idealna jeśli chodzi o wielkość, dobrze się nią maluje kreskę.
Złotą i czarną kreskę robię bardzo rzadko, jednak takie połączenie odcieni w jednej kredce wydaje mi się dobrym pomysłem. Złotą kredkę używam zazwyczaj do lekkiego podkreślenia dolnej powieki, a czarnej do podkreślania zewnętrznego kącika oka np. przy smoky eyes. Są średnio trwałe, jednak za tak niską cenę nie wymagam cudów.

Tutaj macie swatche wszystkich kredek;

Lubicie kolorową kreskę na oku?
Zapraszam do obserwowania bloga, już za niedługo pojawi się na nim ciekawe rozdanie! :)

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga, subskrybowania kanału na YouTube i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Super kredki- chociaż ja nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do makijażu oka używam tylko białej kredki z Essence na linię wodną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się trzyma? Szukam właśnie jakiejś fajnej białej kredki :)

      Usuń
    2. Według mnie trzyma długo. Powiem Ci szczerze, że testowałam wiele kredek (mam na myśli te do oczu i konturówki do ust) i powiem Ci, że te z Essence są najlepsze. :) Niedawno znowu zrobiłam zapas. :)

      Usuń
    3. Muszę przejść się do drogerii i kupić koniecznie, dzięki! :)

      Usuń
  3. Ja kolorowe kreski najczęściej albo eyelinerow robię albo cieniami ! Ale ta złota i zielona kredke bym chciała : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*