sobota, 26 lipca 2014

NEGATYW-Lirene, puder kryjący w kremie

Witajcie moi drodzy!

Tym razem produkt, który zdecydowanie uważam za swoją porażkę zakupową.
Potrzebowałam na szybko podkładu, a tego, którego normalnie używam akurat nie było w sklepie. Znalazłam więc inny podkład, a właściwie puder kryjący w kremie z firmy Lirene.



Jego chyba jedyną zaletą okazała się cena. Kosztuje on około 12 zł i myślę, że mogłam się spodziewać takiej jakości jeśli widzę tak niską cenę i tak długi skład! Jak na fluid jest tam bardzo dużo napchanych składników, które właściwie wcale nie pomagają, ja przynajmniej nie zauważyłam żadnych pozytywnych efektów. Być może tak zadziałał na moją cerę, która jest raczej mieszana, a trochę nawet może podatna na przetłuszczenia i różnorodne wypryski.

Z tego powodu wybrałam puder kryjący, aby móc w razie czego zamaskować co tam trzeba. Niestety, konsystencja fluidu jest strasznie rzadka i nie kryje on tak dobrze jak się spodziewałam. Jedyne co to może jego ładny zapach mi się spodobał. Jest jeszcze jedna rzecz, która moim zdaniem przemawia za odstawieniem tego produktu na półkę (tak też zrobiłam, po kilku użyciach kupiłam swój stary podkład, a ten leży niewykorzystany), a mianowicie wystarczy godzina, może dwie od nałożenia podkładu na twarz i zaczyna się ona świecić. Te wszystkie mankamenty sprawiają, że już nie sięgnę nigy po ten puder w kremie, chyba że w jakiejś sytuacji kryzysowej.

Tu możecie zobaczyć konsystencję fluidu oraz to jak prezentuje się na mojej dłoni:


Ja ze swojej strony nie polecam, lepiej wydać 20 zł więcej na produkt wg mnie lepszej jakości. Możliwe, że akurat na mojej skórze tak się to prezentowało i na twarzy kogoś innego będzie wyglądał ten puder w kremie świetnie, ale mnie zdecydowanie nie zachwycił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*