sobota, 26 lipca 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-okulary, lakiery, żel do golenia, kolczyki

Moi kochani!

Kilka dni temu "napadłam" na kilka sklepów, jako że mamy wakacje i większość kobiet wtedy stwierdza, że ona potrzebuje miliona nowych kolczyków, kolejnych okularów, a jej wymarzonym lakierem do paznokci na ten sezon będzie XYZ. Ze mną jest dokładnie tak samo, nigdy nie mam niczego za wiele :)
Dlatego wybrałam się do centrum handlowego i zrobiłam małe zakupy:


Każda rzecz kupiona w innym sklepie, dlatego teraz krótko opisze Wam co, gdzie i za ile kupiłam i co o tych produktach sądzę :)
No to jedziemy:
Rossman, 6,99 zł
Jest to żel do golenia, który zastępuje nam typową piankę. Pachnie cudownie, brzoskwiniowo. Nie testowałam go jeszcze, ale wkrótce zamierzam, ponieważ słyszałam, że nie podrażnia, nie powoduje tego, że się zacinamy, a także dodatkowo nawilża skórę. Można go stosować na nogi oraz okolice ramion i bikini, przy goleniu na mokro.

Po lewej: Rossman, 5,59 zł. Po prawej: Natura, 7,99 zł
Kolejnym moim zakupem był dwa lakiery do paznokci. Jeden w kolorze malinowo-brzoskwiniowym z Miss Sporty numerek 343. Drugi lakier to firma My secret (we wcześniejszym poście pisałam, że chcę tę firmę przetestować) i jest to feather nail art, numerek 186. Nie malowałam jeszcze paznokci tymi lakierami, ale bardzo cenię sobie firmę Miss Sporty szczególnie za świetne tusze do rzęs, więc na pewno w najbliższych dniach przetestuję te lakiery i umieszczę jakieś zdjęcia na blogu :)

Reserved, 6,99 zł
Te okulary przeciwsłoneczne upolowałam na mega promocji w Reserved. Niestety, nie wiem jaka to firma, bo gdzie wyrzuciłam metkę od nich. Są bardzo wygodne, nie spadają, nie zsuwają się z nosa. Nie wiem też ile kosztowały na początku, ale ja wygrzebałam je z kosza przy kasie i kupiłam za jedyne 6,99 zł :)

Reserved, 6,99 zł
Kolczyki, które tu widzicie też kupiłam na wyprzedaży w Reserved. Ja osobiście uwielbiam każdą biżuterię, która się świeci, więc był to zestaw idealny dla mnie, kolczyki pięknie wyglądają na jednym uchu obok siebie kiedy ktoś ma np. dwie dziurki w jednym uchu.

I am, 34,90 zł
Za te kolczyki zapłaciłam już niestety pełną cenę, ale jestem z nich bardzo zadowolona. Pasują do wielu rzeczy, są bardzo eleganckie, a takie lubię. Można je nosić do każdej fryzury, są widoczne i przy spiętych i przy rozpuszczonych włosach.


To by było na tyle z mojego sprawozdania z ostatnich zakupów, poszukajcie, może gdzieś traficie jeszcze na te promocje, które przedstawiłam.

Miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*