wtorek, 30 września 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-Miss Sporty, Maybelline, For your beauty

Hej wszystkim!

Całkiem niedawno dostałam w prezencie bon do Rossmana o wartości 50 zł. Dzisiaj przyszedł czas aby go w końcu zrealizować. Postanowiłam ograniczyć się dokładnie do 50 zł, nie dopłacać nic do zakupów. Prawie mi się udało :)


Są to tylko trzy produkty, w tym długo wyczekiwana przeze mnie szminka, której pewnie normalnie bym nie kupiła, ze względu na cenę.

Na początek pokażę Wam coś, czego raczej często nie używałam. Chodzi mi tutaj o bronzer. Używałam go sporadycznie, ale teraz zamierzam przekonać się do stosowania tego kosmetyku, zobaczymy jakie będą efekty.
Zdecydowałam się na OHHI TAN SO FINE Brozing Powder z Miss Sporty, numerek 001 I am Blonde and Fabulous. Bronzer składa się z dwóch odcieni, jaśniejszego i ciemniejszego, które można ale nie trzeba mieszać. Miss Sporty to jedna z tańszych, ale i dobrych firm kosmetyczych, i mam z nią prawie same dobre wspomnienia, dlatego mam nadzieję, że ten bronzer będzie mi służył.
Rossman, 14,49 zł
Kolejnym produktem jest moja wymarzona pomadka z Maybelline. Zdecydowałam się na odcień 832 Kiss Pearl z kolekcji color sensational. Jest to delikatne, różowo-perłowy kolor idealny do delikatnego makijażu. Nałożyłam ją na usta i od razu poczułam nawilżenie. Jest to dla mnie duży plus, który od razu zauważyłam. Zostawiam Was z jej zdjęciami, jej pełną recenzji wyczekujcie już niebawem.
Rossman, 28,79 zł
Ostatnim zakupem jest pędzel z For your beauty. Kupiony na szybko i bez zbytniego wyboru. Pierwszy lepszy, skośny albo do różu albo bronzera. Myślę, że bardziej nada się do różu, bo jest dość miękki, ale stan włosia pozostawia wiele do życzenia. Nic specjalnego, ale może się do czegoś przyda.
Rossman, 8,99 zł

Ja osobiście jestem zadowolona z zakupów, myślę, że dwa pierwsze produkty będą mi dobrze służyć.
Ogólnie polecam Wam taki bon do drogerii lub sklepu jako prezent, to potrafi naprawdę ucieszyć bo możemy kupić sobie wymarzone kosmetyki.
A Wam podobają się te produkty? Polecacie pomadki Maybelline?

Buziaki! :*

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga, subskrybowania kanału na YouTube i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Szminka :) jestem na tak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Planuję mały post z moją stylizacją, więc tam będzie można ten kolor zobaczyć na ustach :)

      Usuń
  3. kolor pomadki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor szminki+++

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, delikatny kolor ma ta pomadka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną szminkę z Maybelline - z serii Color Whisper - "Who wore it red-er". Jest naprawdę fajna - kolor, konsystencja, to jak równomiernie znika z ust. Ale moim zdaniem nie jest warta swojej ceny:) Niech Twoja się dobrze nosi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena jest lekko wygórowana, dlatego zdecydowałam się na nią po otrzymaniu bonu :)

      Usuń
  7. szmineczki z Maybelle zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pomadkę z tej serii i zużyłam ją do cna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się szminka, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czekam na recenzję szminki:) Rzeczywiście ładny kolor wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*