środa, 13 sierpnia 2014

Z ŻYCIA CODZIENNEGO-what's in my bag?

Hej!
Chciałabym podzielić się z Wami tym, co noszę na co dzień w torebce. Wiem, że wiele dziewczyn na swoich blogach robi podobne posty (jeśli Wy też to podeślijcie linki, chętnie obejrzę) więc pomyślałam, że też takie coś zrobię.

Na początek słowo wstępu: jestem typem kobiety (chyba dość rzadkim), który lubi mieć porządek w torebce. Wszystkie rachunki, papierki, stare bilety natychmiast lądują w koszu, a w torebce zostają tylko potrzebne rzeczy. Dlatego to co dzisiaj pokażę to dokładnie podstawa tego, co noszę ze sobą. Reszta rzeczy jest zależna od dnia i okazji, na którą potrzebuję torebkę.

A oto i torebka, którą teraz noszę i mam w niej te wszystkie rzeczy.
Kupiłam ją ze 2 lata temu w CCC za około 100 zł. Jest bardzo praktyczna, duża, idealna do szkoły czy na uczelnię, zmieścimy w niej potrzebne książki. Z drugiej strony wygodnie się ją nosi na spotkanie z przyjaciółmi w mieście lub na randkę.
A to rzeczy, które mam w niej zawsze.
Nie wiem czy to dużo czy mało, dla mnie w sam raz. Są to rzeczy, które potrzebuję zwykle wchodząc z domu.
Ale po kolei:
1.Telefon, konkretnie iPhone 4S, który jest ze mną zawsze i wszędzie, nie rozstaję się z nim ani na chwilę. Służy mi do kontaktu ze wszystkimi, do sprawdzania Instagrama, Facebooka, maili, robienia zdjęć. Zastępuje mi komputer gdy jestem daleko od domu.
2.Mały flakon perfum. Teraz akurat jest to Mexx Energizing Woman. Przyjemny zapach, odświeżający. Małe perfumy idealnie sprawdzą się w torebce, gdyż zawsze się zmieszczą i pozwolą nam się odświeżyć poza domem.
3.Szminka, pomadka, błyszczyk. Coś z tych trzech rzeczy zawsze jest w mojej torebce aby poprawić wygląd ust w czasie dnia. Teraz najczęściej noszę pomadkę z Isany, Pearl&Gloss, ponieważ jest uniwersalna, pasuje do wszystkiego, nawilża i rozświetla ładnie usta.
4.Antybakteryjny żel do rąk, w tym wypadku z Carex. Ma ładny zapach, szybko wyparowuje i dobrze oczyszcza ręce. Każdy powinien mieć coś takiego pod ręką kiedy nie ma toalety aby umyć ręce, a higiena to jedna z podstawowych rzeczy na co dzień. Dzięki takiemu żelowi szybko oczyścimy ręce.
5.MP4. Nigdzie nie ruszam się bez mojej ukochanej muzyki, więc MP4 jest zawsze w mojej torebce abym mogła włączyć ją w każdej chwili będąc poza domem. No i do tego (jak zawsze poplątane) słuchawki douszne, wygodne i dające w miarę dobry dźwięk.
6.Guma do żucia, ponieważ jestem od niej uzależniona. Od czasów liceum nie przeżyję dnia bez żucia gumy. Co ciekawe, gdy siedzę w domu nie robię tego w ogóle, dopiero poza domem pierwsze po co sięgam to błyszczyk, a potem guma do żucia. Nie wyobrażam sobie życia bez (szczególnie miętowej) gumy.
7.Kalendarz, w małym wydaniu. Zapisuję tam wszystkie ważne spotkania i sprawy do załatwienia. Lubię mieć wszystko zorganizowane, więc taki kalendarz to mój must have. W nim jest opisane całe moje życie, wszystkie wydarzenia a do tego staram się wklejać do niego różne bilety, naklejki, które dotyczą poszczególnych wydarzeń. Tworzy się swojego rodzaju pamiętnik, który później przywołuje milion wspomnień. Polecam!
8.Lusterko, które znajduje się chyba w torebce każdej kobiety. Małe dwa lusterka w jednym, idealne aby sprawdzić stan swojego makijażu w ciągu dnia.
9.Chusteczki higieniczne, warto nosić, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą.
10.Klucze. Wiem, więcej tu breloczków niż kluczy, ale są to prezenty, które niosą wiele wspomnień, więc uwielbiam nosić ten pęk kluczy ze sobą.
11.Portfel, dość duży, ponieważ dla mnie takie są najbardziej poręczne. Ten kupiłam parę lat temu w Croppie. Mieści się tam dużo rzeczy, kart, banknotów, zdjęć, biletów.

I to tyle, nie ma tego specjalnie dużo ale zazwyczaj wrzucam do torebki kilka kosmetyków, np. do makijażu ale to już zależy od dnia.

Uważacie, że coś jeszcze powinno znaleźć się w mojej torebce? Piszcie! I dajcie znać co Wy nosicie w swoich torebkach.

Zapraszam także na mojego instagrama @truskwekowe_love (link tutaj) oraz stronę na facebooku (link tutaj).

Papa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*