sobota, 23 sierpnia 2014

TEST-podkład All Matt plus, Catrice

Witajcie!

Chciałabym przedstawić Wam test podkładu, który kupiłam wczoraj. Jestem bardzo zadowolona z pomadki z Catrice, widziałam, że blogerki zachwalają ich produkty do oczu, więc skusiłam się na podkład.
Natura, 26,99 zł
Już na pierwszy rzut oka spodobało mi się, że zakrętka była obklejona taśmą, więc mamy pewność, że nikt przed nami nie otwierał kosmetyku.
Buteleczka również mi się podoba, takie matowe szkło. Byłam jednak święcie przekonana, że pod zakrętką znajdę pompkę, bo na taki podkład polowałam, a tutaj niespodzianka... Wyciągam jakiś dziwny patyczek, którym nie wiem do końca w jaki sposób mam sobie nałożyć fluid na twarz.













Tutaj widzicie jego kolor, jest to odcień 040 Sun Beige. Na próbce wydawał się podobny do mojego podkładu z Manhattanu w odcieniu Sand, jednak kiedy spróbowałam go nałożyć na twarz wydał mi się strasznie żółty. Byłam na początku przerażona, jednak po jakimś czasie stwierdziłam, że nie wygląda tak źle, dobrze matuje skórę, ale krycie ma średnie.














Myślę, że będę go używać na szybko, kiedy nie będę miała czasu bawić się w nakładanie podkładu pędzlem. Tego boję się tak nakładać żeby nie zrobić się za bardzo żółta, a palcami można rozprowadzić dobrze ten podkład. Jestem średnio zadowolona z tego zakupu, ale nie poddaję się i będę go dalej testować, z różnymi pudrami i na różne okazje.

Znacie te podkłady? A może doradzicie jakiś niezbyt drogi a dobrze kryjący, nie dający efektu maski? Rozglądałam się za podkładami z Burjois, ale cena 60 zł lekko mnie przeraża. Będę wdzięczna!

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Biodermę też chętnie bym wypróbowała :D.Tego podkładu nigdy nie miałam. Obecnie używam z Astor.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zadowolona z rimmela lasting finish :)
    nie zamieniłabym go na żaden inny i jak są promocje w rossmanie to można go zdobyć za 23-25 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a miałaś może revlon colorstay?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Revlonu nigdy nie miałam podkładu ale będę się za nim rozglądać :)

      Usuń
  4. Też lubię jak kosmetyki są zaklejone i mam pewność, że nikt ich przede mną nie macał. Z podkładów polecam mineralne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jeszcze tych podkładów, ale bardzo lubię pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam podkładu z Catrice,chyba się skuszę na ten matujący :) Zapraszam do mnie julunia148.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc-tego nie polecam, przynajmniej na mojej cerze się nie sprawdza ale o tym bedzie osobny post :)

      Usuń
  7. Podkłady z Bourjois moim zdaniem szybko się ścierają. Poleciłabym Ci podkład z Revlona Nearly Naked - średnie krycie (na allegro cena wynosi około 25 zł z dostawą) lub Pierre Rene Skin Balance - mocne krycie (22 zł). Mocne krycie ma też podkład z Essence Stay all day (15 zł).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za pomoc! Będę ich wypatrywać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*