poniedziałek, 11 sierpnia 2014

POZYTYW-Garnier, czysta skóra 3 w 1

I teraz kolejny POZYTYW, czyli Garnier, czysta skóra 3 w 1. Niedawno go kupiłam i zamierzałam przetestować (post o teście znajdziecie tutaj) i już mogę powiedzieć o efektach. We wspomnianym poście tłumaczyłam też w jaki sposób używam tej formuły 3 w 1, więc zapraszam do lektury, gdyż tutaj ten aspekt pominę. Tak samo ze składem kosmetyku i działaniem poszczególnych składników, gdyż znajdziecie to w poście o teście.

Jeśli chodzi o stosowanie i powód, dla którego ten produkt to POZYTYW to są to efekty i brak negatywnego wpływu. Idealnie i mocno oczyszcza nam twarz, piling jest drobny ale czujemy, że wykonujemy masaż. Po stosowaniu mamy uczucie świeżości. Wszystko tak jak być powinno! :)
Redukcja niedoskonałości jest też w miarę widoczna, stan mojej skóry się poprawił. Jednak należy uważać jeśli mamy dużo krostek i niedoskonałości to może warto przeczekać kilka dni aby przez piling i żel myjący nie roznieść sobie trądziku na całą twarz. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, że przy stosowaniu nie zdziera nam się opalenizna, można śmiało stosować ten produkt na wakacjach po opalaniu się na plaży: oczyści nam twarz z soli morskiej i zanieczyszczeń i odświeży ją nie niszcząc przy okazji naszej wypracowanej opalenizny.

Jeśli ktoś poszukuje jednej z tych rzeczy: żelu myjącego, pilingu bądź maseczki na twarz to polecam Garnier, czysta skóra 3 w 1 bo za niewielką cenę mamy trzy produkty w jednym i wszystkie trzy działają zgodnie z oczekiwaniami.

A Wy jakie macie doświadczenia z tym produktem, a może odkryłyście jeszcze lepszy? Dajcie znać!

Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. To zawsze był największy hit kosmetyczny mojej siostry, a ja chętnie go podkradałam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z lepszych, tańszych kosmetyków do mycia twarzy, dobry wybór! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla każdego idealne jest co innego, zgadzam się :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*