środa, 27 sierpnia 2014

POZYTYW-lakier Flashy Sunrise, Manhattan

Witajcie!

Chciałabym przedstawić Wam recenzję lakieru do paznokci Lotus Effect Flashy Sunrise numer 002 z Manhattanu. Opinia jest jak najbardziej POZYTYWNA.
Kupiłam go w Rossmanie na przecenie za 9,99 zł (link do postu o zakupach tutaj). Lakier ma kolor pomarańczowo-brzoskwiniowy z edycji limitowanej. Zamknięty w 11 ml szklanej buteleczce z super zamknięciem, które charakteryzuje się kliknięciem po przekręceniu zakrętki. Mamy więc pewność, że lakier jest dobrze zamknięty. Pędzelek jest szeroki i bardzo dobrze nakłada się nim lakier. Schnie on także dość szybko. Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru po 2 dniach od nałożenia.







Lakier dobrze się trzyma ok. 5 dni, więc jest to dość długo. Po tym czasie delikatnie odpryskuje, ale ja wytrwałam z nim nieco ponad tydzień i nie wygląda bardzo źle :) Ale zdaję sobie sprawę, że utrzymanie lakieru na paznokciach to kwestia indywidualna. U mnie tyle wytrzymał bez bazy i top coatu na paznokciach!
Urzekł mnie ten piękny kolor, który jest idealny na koniec lata i do jesiennych kreacji. Myślę, że fajnie wgląda zarówno na krótkich i długich paznokciach. Osobiście bardzo lubię lakiery z Manhattanu, ponieważ długo się trzymają i mają śliczne kolory, intensywne na tyle, że często wystarczy jedna warstwa lakieru.
Podsumowując:
PLUSY:
-trwałość
-kolor
-aplikacja
-cena
-zamykanie buteleczki
MINUSY:
brak
Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, najchętniej nosiłabym ten lakier non stop, jeszcze mi się nie znudził a to akurat rzadkość :)

A Wam jak podoba się ten kolor? Lubicie lakiery z Manhattanu? Piszcie!

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

35 komentarzy:

  1. Mi również bardzo podoba się ten kolorek,taki typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny.
    pozdrawiam EMm

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy lakieru z Manhattanu, ale jak jest taki trwały to pomyślę nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są bardzo drogie ale super się trzymają :) Polecam

      Usuń
  5. Ja w sumie nie miałam okazji korzystać z tych lakierów,ale świetny ma kolor i może się skuszę,zwłaszcza,że mam niedaleko do tej drogerii *-* Chociaż w sumie,rok szkolny się zaczyna a mi nie wolno malować paznokci w szkole,więc mogłabym z niego korzystać jedynie w trakcie weekendu,ale to zawsze coś! ^^


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zawsze warto mieć taki lakier w zanadrzu może się przydać :)

      Usuń
  6. lubię ich lakiery, co prawda mam jeden, ale kolor jest przemaega :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam lakieru z tej firmy. Fajnie, że utrzymuje się tak długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają szeroką gamę kolorów do wyboru każdy znajdzie coś ciekawego :)

      Usuń
    2. To muszę się im dokładnie przyjrzeć. Najchętniej wybrałabym sobie jakąś czerwień albo transparentną biel:)

      Usuń
    3. Jeśli jesteś zainteresowana mogę zrobić post z paznokciami pomalowanymi lakierem z tej firmy w kolorze ciemnej czerwieni bo takowy posiadam :)

      Usuń
  8. ładne zadbane paznokcie :) w lakierach z Manhattanu lubię to charakterystyczne 'klik' przy zamykaniu :) sam w sobie lakier jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Wydaje mi się że firma profesjonalnie podeszła do sprawy :)

      Usuń
  9. śliczne paznokcie *.* a kolor lakieru świetny!

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam lakierów owej marki. Jednak kolor tego powyższego - bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te lakiery, są trwałe i pięknie wyglądają :)

      Usuń
  11. Śliczny kolor! :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż ja osobiście wolę migdałowy :)

      Usuń
  13. Ładną masz płytkę:) Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z M, chociaż kuszą mocno:) Proszę stosować odżywkę albo jakiś lakier bazowy pod kolor, bo przebarwi Ci się płytka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Lakiery polecam z całego serca, a lakier bazowy pod lakier kupię i będę stosować :) Dziękuję za poradę!

      Usuń
  14. Mam podobny kolorek, również tej samej marki, ale z serii szybkoschnących ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*