czwartek, 14 sierpnia 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-Ziaja,Essence,Inglot,Wibo

Cześć!
Dzisiaj zaprezentuję małe zakupy, które zrobiłam. Małe, ponieważ za niedużą kwotę udało mi się upolować cztery super produkty, jeden do pielęgnacji i trzy z kolorówki. Polecam Wam kupować kosmetyki z kolorówki na wyprzedażach, wtedy kupimy coś super za dużo niższą cenę. W większości drogerii i perfumerii znajdziemy kącik gdzie znajdują się rzeczy na przecenie. Myszkując tam zawsze znajdziemy coś dla siebie! Tak jak ja dzisiaj :)
Pierwszą rzeczą jaką kupiłam jest maska oczyszczająca z glinką szarą z Ziaji. Produkt przeznaczony jest do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej. Jakiś czas temu użyłam maski nawilżającej tej samej firmy (link do postu o niej tutaj) i byłam bardzo zadowolona, więc postanowiłam wypróbować inną.
Jej zadaniem jest zmniejszenie porów dzięki działaniu glinki szarej, regulacja wydzielania sebum przez gruczoły łojowe co ma nam gwarantować kompleks cynku i protein, a także dzięki niej mamy mieć złagodzone podrażnienia skóry przez znajdujące się w produkcie prowitaminę B5 i alantoinę.
Ziaja, 1,70 zł
Następnym produktem, którego znalazłam na wyprzedaży jest błyszczyk XXXL Shine Just Gorgeous! 24 z Essence. Bardzo spodobał mi się ten kolor, od dawna szukałam takiego żywego, mocnego różu. Błyszczyk pachnie malinowo, ślicznie! Dobrze się go nakłada, trzyma się długo. Jedyne co mi w nim przeszkadza to fakt, że jest dość lepiący na ustach. Ale mimo to z uśmiechem będę go nosić, ponieważ jest bardzo wakacyjny.
Natura, 5,99 zł
Z kolejnego zakupu się bardzo cieszę! Jest to korektor do twarzy Perfect Concealer z Inglota, numerek 46. Jest to dość jasny odcień, ale idealny do mojego piaskowego odcienia podkładu. Kiedyś używałam korektora w płynie i trochę przeszkadzała mi jego konsystencja, dlatego zdecydowałam się kupić taki w kredce. Jeszcze go nie używałam, ale zrobię jego test. Bardzo zaskoczyło mnie to, że w Douglasie jego cena była 2 razy większa niż w zwykłym stoisku Inglota.
Inglot, 8 zł
Ostatnim kupionym produktem jest paleta cieni Lovely firmy Wibo. Jest to zestaw 12 cieni do makijażu nude, który bardzo lubię, ponieważ pasuje do wszystkiego. Cienie są od jasnego beżu, przez brąz aż po czerń. Do zestawu dołączony jest aplikator w formie gąbeczek. Z tyłu jest także instrukcja wykonania makijażu nude smoky eyes. Polecam, ponieważ można zaszaleć, w jednym miejscu mamy aż 12 cieni, z których możemy wykonać nieskończenie wiele kombinacji makijażowych.
Rossman, 12,40 zł
To już całe moje zakupy. Jak widzicie za niewielką kwotę da się kupić całkiem porządne kosmetyki. Zachęcam do myszkowania wśród wyprzedaży!

Dodatkowo na moich paznokciach widzicie lakier z My Secret feather color, którego test znajdziecie tutaj.

Macie jakieś tematy, które Was interesują, o których chciałybyście się dowiedzieć? Piszcie, a ja odpowiem na każde pytanie i zrobię posty o każdym temacie.

Zapraszam także na mojego instagrama @truskwekowe_love (link tutaj) oraz stronę na facebooku (link tutaj).

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*