niedziela, 31 sierpnia 2014

POZYTYW-metallic eyeliner, Golden Rose

Hej Kochane!

Chciałabym Wam dzisiaj zrecenzować dwa eyelinery z Golden Rose z serii style liner metallic, które kupiłam już dość dawno i super się sprawdzają. Jest to numer 02 (złoty) oraz 11 (seledynowy). Jako, że lubię nosić ciekawy, kolorowy makijaż, a nie zawsze mam czas bawić się cieniami, taki kolorowy eyeliner sprawdza się świetnie. Wystarczy kreska i już oko wygląda ciekawie i przykuwa uwagę :)
 Eyelinery kupiłam w sklepie stacjonarnym Golden Rose, ale są one dostępne także na ich stronie internetowej (klik). Cena jednego eyelinera to 12,90 zł. Zamknięte są one w pięknych buteleczkach kolorem odpowiadających barwie eyelinera. Pędzelek jest dość długi i cienki co bardzo ułatwia namalowanie idealnej kreski na oku. Są praktycznie bezzapachowe, jednak średnio napigmentowane. Nie raz trzeba kreskę poprawiać żeby była idealna.












Producent mówi:
"Długotrwałydoskonale kryjący tusz do kresek w trzynastu metalicznych odcieniach i w kolorze głębokiej czerni. Łatwy do nałożenia dzięki cieniutkiemu pędzelkowi. Szybkoschnącynie brudzi powiek i nie rozmazuje się."

Doskonale kryjący nie jest, ale łatwo się go nakłada. Schnie szybko, to prawda tak samo jak fakt, że nie brudzi i się nie rozmazuje. Trzyma się bez problemu cały dzień na powiece, nawet w zimowe lub deszczowe dni. Łatwo go zmyć, wystarczy pierwszy lepszy płyn do demakijażu, jednak pozostawia na powiekach świecące drobinki i ciężko go domyć przy samej linii rzęs. Plusem jest na pewno to, że występuje w 13 odcieniach, więc każdy powinien coś dla siebie znaleźć.
Paleta ze strony Golden Rose
Tu widzicie moje dwa kolory na skórze:
Po lewej: nr 02, po prawej: nr 11
Podsumowując:
PLUSY:
-aplikacja
-wygląd
-nie rozmazuje się
-trwałość
MINUSY:
-dokładne zmywanie
-średnie krycie

Jestem na tak, jeśli chodzi o te dwa produkty, ponieważ wystarczy chwila żeby nudne spojrzenie zamienić w intrygujące. Są to dość unikalne kolory eyelinerów, mało kto nosi je na co dzień, jednak według mnie nie są na tyle mocne żeby nie  móc pomalować nimi oczu do szkoły, pracy czy na wyjście ze znajomymi. Na imprezę nadadzą się idealnie np. w połączeniu z cieniami. Polecam Wam serdecznie zapoznanie się z tymi kosmetykami, bo warto!

Używacie kolorowych eyelinerów? Lubicie Golden Rose? Piszcie!

Jeśli są tematy, o których chciałybyście przeczytać dajcie znać w komentarzach, chętnie zrobię posta na Wasze życzenie, ponieważ ten blog jest dla Was i powinno się tu znajdować to o czym chcecie czytać :)

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Miałam kiedys granatowy eyeliner ale jakoś się nie polubilismy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że im ciemniejszy odcień tym trudniejsze stosowanie, po nie są one mocno napigmentowane :)

      Usuń
  2. Ładne opakowania. Podoba mi się ten złoty. Wczoraj odkryłam Twój kanał na youtube:) Masz taką swobodę w mówieniu przed kamerą. Ja też próbowałam, ale jestem jak sparaliżowana:) Nie wiem jak to się stało, ale wcześniej, pod poprzednim postem nie zauważyłam tego odnośnika do Twoich filmów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Nie pod każdym postem są odnośniki bo nie o wszystkim robię filmik z braku czasu, chociaż bardzo to lubię. A swoboda jest chyba przez to że dużo dziewczyn oglądam na youtube i przez to czuję się pewniejsza siebie :)

      Usuń
  3. Ale śliczne kolory :]

    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście?
    To dla mnie bardzo ważne.
    Obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego ich temat już czytałam :) Mam ochotę na złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego ich temat już czytałam :) Mam ochotę na złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na wieczorowe wyjście, jakąś imprezę, lub dla odważnych aby nosić go codziennie, cena jest naprawdę bardzo dobra, zastanowię się nad kupnem go dla mamy, ona kocha takie kolory!
    Na moim blogu pojawił się pierwszy post, wejdź może Ci się spodoba! http://cosmeticblondeinvasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem te linerki są świetne. Używam złotego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie piękne, myślę o tym by jeden z nich u mnie zagościł. Czy mi przypasuje nie wiem, ale spróbować warto.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować, kolorów jest tyle, że na pewno jakiś się znajdzie :)

      Usuń
  9. O jaka piękna ta 11, cudny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam wprawy w użyciu eyelinerów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także i powiem szczerze, że tymi eyelinerami bardzo łatwo było namalować idealną kreskę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*