wtorek, 19 sierpnia 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-Batiste,Paloma,Pachnąca Szafa

Moi Drodzy!

Dzisiaj krótki ZAKUPOWY SZAŁ, byłam na chwilę w mieście i kupiłam trzy rzeczy, z czego na jedną długo polowałam. Ale od początku...
Całkiem niedawno w moim mieście otworzono Hebe. Poszłam tam dzisiaj pierwszy raz i była to miłość od pierwszego wejrzenia! Ten sklep jest cudowny, mogłabym tam codziennie chodzić i wynosić z niego tonę zakupów :)
Dzisiaj się jednak powstrzymałam i wybrałam tylko dwa.

Pierwszy to suchy szampon z Batiste, na który polowałam od dawna i chciałam go wypróbować, ponieważ na jaki blog bym nie weszła to on był tam obecny. Wybrałam zapach cherry, bo najbardziej przypadł mi do gustu. Myję włosy codziennie, więc teraz spróbuję robić to co drugi dzień i testować mój nowy suchy szampon. Nie używałam nigdy wcześniej tego typu kosmetyków, ale jako że wiele dziewczyn go zachwala skusiłam się i ja :)
Hebe, 14,99 zł
Przy kasie skusiłam się na krem do rąk z Paloma Hand SPA. Ma prześliczny zapach, ekspedientka w sklepie sama go zachwalała i dała mi powąchać. Śliczny, słodki, kwiatowy! Jego konsystencja jest trochę lejąca, ale nie szczególnie bardzo. Kolor ma lekko różowy. Krem jest z pompką, więc możemy łatwo i schludnie go nakładać na dłonie. Ma nam je nawilżać i szybko się wchłaniać. Zobaczymy co z tego będzie :) Jako, że był w promocji dodano do niego śliczną wstążeczkę, która teraz ozdabia mój pojemnik na pędzle oraz mały pilniczek.
Hebe, w promocji 5,99 zł
Dodatkowo odwiedziłam Naturę, gdzie kupiłam sobie odświeżacz powietrza firmy Pachnąca Szafa. Wybrałam zapach białej herbaty z miętą. Ślicznie prezentuje się na półce, pachnie niezwykle energetyzująco i świeżo. Jest w formie buteleczki, do której wkładamy patyczki obracając je do góry nogami raz na kilka dni. Taki odświeżacz ma nam wystarczyć na kilka tygodni. Nigdy takiego nie miałam, a bardzo podoba mi się taka formuła odświeżania zapachu w pokoju.
Natura, 14,99 zł
To już wszystko, jeśli podobały Wam się moje zakupy to piszcie, jeśli nie to też, chętnie się dowiem co sądzicie o tych produktach.

Zapraszam na mój pierwszy film na youtube (proszę o wyrozumiałość) dotyczący tych zakupów-kilk

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.


Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!















2 komentarze:

  1. Szampon z Batiste mam i szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytów na jego temat,u mnie bardzo bieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależ to od typu i koloru włosów :) Użyłam go póki co raz i nic złego się nie stało :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*