sobota, 30 sierpnia 2014

TEST-podkład True Match, L'oreal

Cześć wszystkim!

Na życzenie Iwony Gold zaczynam testować podkład z L'oreal True Match w odcieniu D3 W3 Gloden Beige, o którego zakupie przeczytacie tutaj.
Fluid ma SPF 17 i drobne, świecące drobinki, ale widoczne są one tylko w opakowaniu-na skórze ani śladu. Ma dość lejącą konsystencję. Buteleczka ma pompkę, która ułatwia aplikację lejącego podkładu oraz czyni jego używanie bardziej higienicznym. Dotychczas użyłam go raz i byłam zadowolona. Podkład ma matowić skórę, zakrywać niedoskonałości ale nie dawać efektu maski. Po 2 tygodniach nasza skóra powinna być zdrowsza i delikatniejsza oraz gładsza. To obiecuje producent. Dzisiaj skończył mi się mój podkład z Manhattanu, więc zabieram się za testowanie tego i w przyszłym tygodniu napiszę Wam pełną recenzję tego podkładu.
Jestem pozytywnie nastawiona i od jutra biorę się za test! W recenzji postaram się wrzucić Wam zdjęcia z fluidem na twarzy w świetle naturalnym i sztucznym, z pudrem i bez oraz zaraz po nałożeniu i po kilku godzinach noszenia. Jeśli jest jeszcze coś co chcielibyście zobaczyć i przeczytać na temat tego produktu to dajcie znać, zwrócę na to szczególną uwagą podczas testowania :)

Buziaki!

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Ten aloes w tle miło mi się kojarzy :D A podkładu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, aloes też jest przeze mnie wykorzystywany jako naturalny, domowy kosmetyk :)

      Usuń
  2. Dziękuję! :) Szykuje się porządny test:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, z tymi podkladami jest jeden problem - nie mają dość jasnego odcienia dla takiego bladzioszka jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam w sklepie mają dużo odcieni, może jednak znajdziesz coś dla siebie, przynajmniej na okres letni kiedy skóra jest nieco ciemniejsza :)

      Usuń
  4. Kupiłam dzisiaj taki sam fluid ! :)

    Zostawiam Ci link do mojego bloga, jeśli miałabyś ochotę zajrzeć ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama go kupiła i jest zadowolona :D

    P.S. Z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety na cerze tłustej sprawdza się tak średnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno do takiej jest przeznaczony ale też niestety każda cera reaguje inaczej :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*