wtorek, 12 sierpnia 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-zniżki w Douglas i Natura

Witajcie Kochani!
Wiem, że teraz postów jest masa, jeden za drugim, czasami (zazwyczaj) kilka dziennie. To ze względu na to, że mam wakacje, a kiedy zacznie się rok akademicki nie będę miała tyle czasu. Więc chcę podzielić się czym tylko mogę z Wami z mojego kosmetycznego świata dopóki mam czas aby często coś pisać.
Dlatego właśnie nakładam maseczkę z zielonej glinki z Organique (link do postu o niej tutaj) i siadam do pisania nowych postów, oby ciekawych. Chwila wakacyjnego relaksu! :)

Ten post dotyczy ZAKUPWEGO SZAŁU, jednak nie będę dzisiaj mówić o tym co kupiłam, a o zniżkach, które myślę, że się Wam przydadzą przy zakupie kosmetyków w dwóch sklepach.

Pierwszym sklepem jest Douglas. Przy wejściu do sklepu znajdują się gazetki do wzięcia dla klientów.
 Jest to między innymi folder dotyczący zakupów i zniżek na poszczególne produkty w lipcu.
Jednak w  drugiej gazetce znajdziemy dużo porad kosmetycznych i nie tylko, ale oprócz tego bon na 25% rabatu na zakupy online.
Oprócz tego do wycięcia są bony rabatowe na zakupy w perfumerii. Są one bardzo ciekawe i najchętniej wykorzystałabym je wszystkie.











Bony obejmują:
30% rabatu na wszystkie produkty marki Bourjois
20% rabatu na całą linię zapachów Prada Candy
20% rabatu na produkty do pielęgnacji stóp i paznokci marki Douglas nails hands feet
20% rabatu na całą linię zapachów Prada Florale
Zapachy marki Forster&Johnsen już od 89 zł (poj.30 ml za 89 zł zamiast 129 zł, poj.125 ml za 139 zł zamiast 199zł)
30% rabatu na wybrane produkty marki Juvena (Clarifying Cleansing Foam, Lifting Peeling Powder, Aqua Recharge Gel, Superior Miracle Cream)
20% rabatu na wszystkie produkty marki Douglas SUN
30% rabatu na wszystkie produkty do pielęgnacji i makijażu marki L'oreal Paris

Myślę, że każdy znajdzie jakiś rabat dla siebie :)
Kolejnym sklepem, a właściwie drogerią, gdzie uzyskamy rabat (do 13.08!) jest Natura. Z gazetki dołączonej do ostatnich zakupów dowiedziałam się, że wiele ciekawych kosmetyków i produktów do pielęgnacji znajdziemy w dużo niższych cenach.

Mam nadzieję, że informacja jest przydatna i dzięki niej uda się Wam upolować ciekawe rzeczy w przyzwoitych cenach :)

Jeśli macie jakieś problemy, pytania, pomysły o czym chciałybyście przeczytać, dowiedzieć się to piszcie, ja odpowiem na Wasze prośby z chęcią i w miarę możliwości i mojego stanu wiedzy napiszę o każdej rzeczy osobnego posta :)

Pozdrawiam!

P.S. Zapraszam także na mojego instagrama @truskwekowe_love (link tutaj) oraz stronę na facebooku (link tutaj).

2 komentarze:

  1. muszę się wybrać na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam :) Bony do Douglasa ważne są do końca sierpnia, a te do Natury jeszcze jutro.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*