niedziela, 24 sierpnia 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-kupony rabatowe z JOY i Cosmopolitan

Witajcie Kochane!

Macie już plany na weekend 6-7 września? Jeśli nie to po przeczytaniu tej notki będziecie miały. A jeśli już macie to koniecznie je przenieście na inny dzień, bo we wspomniany weekend czeka nas MASA RABATÓW!

Już w kioskach dostępne są numery gazet JOY i Cosmopolitan, które oferują mnóstwo kuponów rabatowych do wielu, wielu sklepów.
Ania Kruk, Badura, Bandi, Bath&Body Works, behome, Big Star, By Dziubeka, By ilo, Camieu, Carry, Sropp, Diverse, Femi Pleasure, Glitter, Adidas, Answear.com, Beautyblender, beGLOSSY, Burton, Converse, Home&you, MAC, Mr. GUGU & Miss. GO, New balance, New look, DC, Deichmann, La Moda, Local heroes, Paese, Ravel, River Island, Schaffa, Sinsay, Super-pharm, Swiss, Nike, Reebok, Quicksilver, Tally Weijl, Tchibo, The body shop, Top secret, Venezia, Wojas, Wrangler, Yes, Yves Rocher, Staff by Maff, Supra, Vans.

To tylko część sklepów, do których mamy rabaty kupując którąś z wcześniej wymienionych gazet.






Serdecznie polecam Wam zakup gazet i ruszenie na podbój centrów handlowych w weekend 6-7 września.

Dajcie znać co upolowałyście i na co będziecie polować :)

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. O kurcze dobrze wiedzieć.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam się na przyszłość :) Jak tylko dowiaduję się o jakiś promocjach od razu piszę o tym na blogu.

      Usuń
  2. Sporo tych kuponów :) Na pewno kupię te gazety, bo z chęcią wybiorę się na jakieś większe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wymieniłam tylko może 1/3 wszystkich sklepów :)

      Usuń
  3. dobrze, że o tym napisałaś! przyda mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno bym kupiła, ale poszalałam z zakupami i rabaty niepotrzebnie by mnie kusiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rabaty są dobre jeśli potrzebujemy coś ze sklepów akurat, a tam jest ich tyle, że znajdzie się coś dla każdego :)

      Usuń
  5. Już nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam gazete!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam gazete!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę znaleźć coś dla siebie, zakupów nigdy dosyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj kupiłam właśnie gazete z rabatami :]
    Poklikasz u mnie? To ważne
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow sporo tego, można poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja akurat 6-7 mam wyjazd wiec nie poszaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rabaty z kodami w gazetach zdarzają się ze dwa razy w roku więc trzeba polować na kolejne :)

      Usuń
  11. znizka jest do polskiego czy zagranicznego sklepu mrgugu&msgo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie jest nic napisane, jedynie podana strona www.mrgugu.com

      Usuń
  12. Hej, posiadasz może kod do LOVECODE LINGERIE ? NIe ma mnie w PL a chciałaś dokonać zakupuuuuuu... byłabym baaaardzo wdzięczna ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. próbowałam.. :( nie działa

      Przepraszam za SPAM ale łapie się czego mogę. Nie mam jak kupic gazety..

      Usuń
    2. Podaj jeszcze raz dokładną nazwę sklepu, bo jedyny kupon jaki znalazłam jest do sklepu Lingeria

      Usuń
    3. -20% "Rabat dotyczy całej kolekcji bielizny marek Panache (Panache, Cleo by panache, Masquerade, Panache Sport) w salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym. Nie łączymy ofert i promocji."
      Może wybierasz inną kolekcję :)

      Usuń
    4. powinno być aż 40%

      Usuń
    5. Przepraszam, popatrzyłam na inny kupon z podobnym sklepem :)
      Ten, o który prosisz to: LV73X na całą kolekcję :)
      Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę! :)

      Usuń
  14. Jest to kod LV73X :) pomyliłam sklepy, miały podobne nazwy

    OdpowiedzUsuń
  15. TAKKKK BARDZOOO DZIEKUJE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma za co, cieszę się że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki Tobie zaoszczedzilam 150 zl :)!!! Pieknie dziekuje za pomoc <3 pozdrawiam AgA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, właśnie tego szukałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*