niedziela, 17 sierpnia 2014

ZAKUPOWY SZAŁ-kod rabatowy

Hej hej :)
To będzie krótki, informacyjny post.
W sierpniowym numerze JOYa możecie znaleźć kod rabatowy 25% na zakupy na stronie www.sklep.farmona.pl (link tutaj).
Wystarczy przy zamówieniu wpisać kod: JOY.
Dodatkowo przy zakupie za min. 100 zł dostaniecie kosmetyk w prezencie.
Oferta ważna jest do 31.08.2014.
Serdecznie polecam! Udanych zakupów :)

Zapraszam też na mój POST ROZDANIOWY, zapisujcie się i wygrywajcie mój skomponowany zestaw.

Spodobało Ci się? Zapraszam do obserwowania bloga i polubienia strony na facebooku Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Farmona to firma, której zapachy najbardziej mnie urzekają. FENOMEN jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jej, ale zamierzam przetestować przy użyciu tego rabatu :)
      Mam nadzieję, że Tobie też się przyda :)

      Usuń
  2. ja serię tutti frutti polecam bardzo... zapachy są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna zastanawiam się nad nimi mijając je w drogeriach :) W końcu się na pewno skuszę

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*