poniedziałek, 11 sierpnia 2014

POZYTYW-Marion, odżywka do włosów z olejkiem arganowym

Witajcie!

Dzisiaj będzie o produkcie, który testowałam od jakiegoś czasu (link do postu).
Mianowicie chodzi o odżywkę do włosów z olejkiem arganowym firmy Marion.

Nakładam tę odzywkę codziennie przez 5 dni w tygodniu po umyciu włosów, a przed ich rozczesaniem. Jestem niezwykle pozytywnie zaskoczona działaniem-nie dość, że po spryskaniu włosów nawet małą ilością kosmetyku włosy rozczesują się idealnie, jakby przed chwilą ktoś potraktował je szczotką, to do tego po kilku dniach stosowania włosy stają się błyszczące i miękkie w dotyku. Widoczne tu jest działanie olejku arganowego, ponieważ włosy pięknie się mienią, stają się zdrowsze co widać! Do tego wszystkiego po popsikaniu włosów pięknie one pachną! Same pozytywy, nie znalazłam żadnym minusów. No, może poza słabą wydajnością. Po 2 tygodniach zużyłam 2/3 odzywki.




Jednak mimo to polecam ją serdecznie, nie jest specjalnie droga a działa cuda i jestem bardzo zadowolona z tego, że ją kupiłam. Zamierzam stosować ją dalej i cieszyć się mega efektami i Was również do tego serdecznie namawiam :)


2 komentarze:

  1. Ja z kolei używam jedwabiu Marion, z którego jestem równiez bardzo zadowolona :-) A może kiedyś się skuszę na tą odżywkę :-) pozdrawiam i zapraszam do mnie: blog-o-wlosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wypróbuję jedwab skoro również jest dobry. Obecnie używam tego z Provitu, również jest super, polecam może w przyszłości :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*