środa, 13 sierpnia 2014

TEST-lakier My Sceret feather color

Witajcie!

Zaczęłam dzisiaj testować lakier kupiony jakiś czas temu (link do posta o zakupach tutaj). Jest to lakier z My Secret feather color numerek 186.
Lakier jest bezbarwny z kolorowymi drobinkami w formie kreseczek. Właśnie pomalowałam nim paznokcie, szybko schnie, paznokcie są szorstkie w dotyku przez te drobinki. Jest ich dość dużo, więc tworzy się całkiem fajny wzór.
Jeśli chodzi o trwałość i praktyczność to na razie dużo nie powiem, muszę to sprawdzić. Nakłada się go dobrze, duży pędzelek ułatwia aplikację. Pierwsze wrażenie pozytywne, zobaczymy jak będzie dalej. Nie jest to drogi lakier, więc jeśli się sprawdzi to skuszę się na inne z tej serii.











A Wy macie któryś z lakierów My Secret? Jakie? Piszcie! Chętnie przeczytam i przetestuję.

Zapraszam także na mojego instagrama @truskwekowe_love (link tutaj) oraz stronę na facebooku (link tutaj).

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam lakieru tej firmy, to pewnie kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ten się sprawdzi tak jak przez te kilka godzin to serdecznie polecam!

      Usuń
  2. Lavender polecam piękny kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie wypróbuję na swoich pazurkach :)

      Usuń
  3. Też go mam, ale jeszcze nie wypróbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dość długo trzyma się na paznokciach i daje fajny, delikatny efekt :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na wszystkie staram się odpisywać i zaglądać na Wasze blogi.
Buziaki! :*